Sri-Lanka-wereldreis.reismee.nl

donderdag 23 juni

Vandaag vroeg opgestaan, en nog even contact gehad met Coby, om nog afspraak te maken.Dat kon nog net vamiddag om 1 uur. Ik had nog wat kleren gekocht en iets voor de ipad, dat allemaal teruggebracht, het eerste omdat het niet lekker zat, en het tweede , omdat het niet dat was wat ik dacht dat het zou zijn. Erik heeft me weer iets bijgebracht op de computer en kon me ook vertellen dat de hoes niet bij de ipad hoorde.

Was erg fijn bij Coby, we konden wel uren praten, maar heb een behandeling gehad op energietisch gebied. Voor mijn gevoel had ik dat nodig om de reis goed te beginnen. Ik kom hier later op terug.

Was nog even naar de kringloopwinke, daar een paar mooie schoenen op de kop getikt, en waar ik eigenlijk op uit was, een tasje gevonden waar ik mijn cds in kan bewaren die ik mee wil nemen in vliegtuing en in Sri Lanka wil beluisterern. Een klein wondertje dat ik daar tegen aan liep.

Vanmiddag nog weer met puntenkleed bezig geweest, is nu wel bijna klaar. Morgen doe ik een foto bijvoegen.

Vanavond met Geert naar Akkrum geweest, hij wilde graag oefenen voor de komende wedstrijd zaterdag over een week, Dit is de eerste keer dat ik niet meega, beetje gek gevoel.Hij vertelde dat de conditie wat achteruit was gegaan, en dat er een paar kilootjes bijgekomen waren. Maar desondanks was hij toch in 8 seconden boven in de mast.

Ik ga nu een mail schrijven om af te ronden.

Antje is nog even op de fiets, die zal zo wel terug komen. En wie is hier nog meer, dat is Ed, hij gaat even logeren hier. Het is de poes van Antje, en hij lijkt erg op Juno. En hij is een beetje gek, maar wel leuk.

Dit was het voor vandaag.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!