Sri-Lanka-wereldreis.reismee.nl

Nou ja ik ga nog even door.

Afgelopen nacht een mail gekregen van mr Samson, samen met twee fotos die ik toe wil voegen.

Ik ben al weer helmaal vetrouwd in ons mooie kikkerlandje. Het is prachtig weer, en het houdtt nog niet op. Ik ben al weer op mijn werk geweest, en het is weer thuiskomen na voor mijn gevoel jaren te zijn weggeweest. Zo prachtig iedereen weer te zien, en weer te spreken.

Ik zit weer druk in het solliciteren, Geniet wel van mijn vrijheid, Maar ben ondertussen druk aan het denken wat ga ik nu doen. Ik heb een ballonnetje de lucht in gegooid. Hier wil ik nog niks over vertellen, maar als dat doorgaat, wordt het weer genieten van een nieuw avontuur.

De tuin in Sri Lanka ziet er goed uit. Ik heb afgelopen week telefonisch contactt gehad met mr Janaka en zijn vrouw. Binnenkort gaan ze weer naar het dorp voor vernieuwingen. ik a vragen of ze fotos wille maken.

Ik zou zo graag een vogeltje zijn en even bij iedereen daar om het hoekje te kijken.

Ik ben al weer druk aan het sparen voor de reis , Maar gaat niet zo snel, Ik moet een klein beetje op de kleintjes letten. Het gaat zeker goed komen.

een hele hartelijke groet,

eliza

Reacties

Reacties

coby

Hoi Grietsje fijn dat je je weer beetje thuis voelt hier.ook al snap ik best dat het daar ook blijft trekken.
Maar je komt er heus wel weer.
Eerst maar weer even lekker met je gezin optrekken.
haha dat wil je misschien niet zo lang en liever weer een nieuwe reis op touw zetten.
rustig aan gr Coby

Peter. trea

Wat leuk die foto's van " jouw" groententuin, alles is enorm gegroeid, dat moet je toch een voldaan gevoel geven.
En het gevoel, een vogeltje te willen zijn, kunnen we ons heel goed voorstellen.
Mooi dat er al nieuwe plannen broeien, we houden ons aanbevolen voor het vervolg, dus " nou- ja- ik- ga - nog - even -door"..... Vooral doorgaan

Hartelijke groeten van Peter, Trea en Dieneke

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!