Sri-Lanka-wereldreis.reismee.nl

nog even

Laatste dag voor vertrek ,

Bijna zover, raakte even beetje de kluts kwijt, was bezig om alles te checken, dacht even dat ik geen terug ticket had, maar ja hoor hij was er nog.

vandaag naar de kapper geweest en nog paar kleren die goed zitten en beetje netjes zijn en bedekt gekocht.

het meeste zit in de koffer, vanavond nog even naar Klaas om een rugzakje te halen, is toch wel handig in het vliegtuig, en het besef , o hier loop ik nou door Grou en voorlopig is dit mijn laatste avond hier, Gek gevoel.

Mijn driver in Colombo is Suramiya, en er is op mijn hart gedrukt, alleen maar met deze meneer mee te gaan, Laat ik dat maar doen. Hij gaat mij naar het welkomstdorp brengen.

Wel weer leuk , dat jullie mij gaan volgen, ik ga proberen als het kan iets te schrijven. Ik heb nog met het nederlandse bestuur gesprek gehad afgelopen zaterdag, en dat was meer om mij te steunen, voor hen is het ook de eerste keer dat er iemand naar toe gaat.

Heb paar telefoonnummers gekregen en handige tips

Waar ik rekening mee moet houden dat ik na vijf uur smiddag alleen ben, en dat er geen tv etc is. Heb veel boeken en muziek mee. Ook is het niet de bedoeling dat ik met de bewoners mee ga eten. Dat zijn ze niet gewend, Mijn dochter zei, het zou me niet verbazen dat je binnen een paar weken met de bewoners aan tafel zit. We zullen het zien, Ik ga out of the box, en wie weet zij ook. Zolang ik geen tekenen krijg houd ik me aan de gedragregels die daar gelden. Ik ben tenslotte een buitenstaander die in hun leefwereld komt. Ben echt zo benieuwd hoe het op me af komt, Ik heb nu wel een groot woord, maar heb ook een klein hartje.

De koffier zit vol met dingen waarvan ik denk dat ze van pas komen, In ieder geval het puntenkleed, met de ballen, tekenmateriaal, muziek instrumentjes, en sportmateriaal,

Nu bedenk ik me , ik wilde ook massages doen, ga eerst nog maar even de olie in de koffer doen, en wat zo leuk is , ik kan daar ook dingen kopen, lekkere olien , Ik wordt er blij van.

Dat laatse was een tip van Yolande van het buro Commundo, Vooral natuurlijke produkten op ayurvedisch gebied. Ligt helemaal in mijn straatje.

Voor nu, stop ik maar even.

Reacties

Reacties

Yolande

Aybowan Grytsje
Gaat helemaal goedkomen, kleine stapjes, aanpassen en weer terug en vooruit. Lekker jezelf zijn. Komt helemaal goed. Safe trip.

Gerda

Geweldig dat je deze stap hebt gezet om hier naar toe te gaan, ik ben zo benieuwd naar alle verhalen.
Goeie reis voor vandaag . Maak er een geweldige ervaring van. Fijn dat wij digitaal mee kunnen reizen.

Liefs Gerda

Erik

Super dat je dit doet en aandurft Grytsje! ???? Logisch dat je zenuwachtig bent, maar we zijn woensdag nog met je uit eten geweest en ik kan niet anders zeggen dat je zeer goed voorbereid bent! Een hele goede reis naar dat prachtige land en probeer van elke minuut te genieten! Hoe dan ook, ik weet zeker dat je de mensen daar enorm gaat helpen! Heel veel plezier en we hebben gaan je volgen!

Jaap

Nou Grytsje, dat is een enorme stap! Ik wens je een goede vlucht en een veilige verblijf. Maar bovenal hoop ik voor je dat dit je verwachtingen gaat overtreffen - het zij je gegund!
xx Jaap

Ankie

Leave Grytsje, do giest mooie en bysûndere dingen dwaan. Alle leafs

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!