Sri-Lanka-wereldreis.reismee.nl

Voor het eerst internet

doe even een klein stukje , ben heel aangekomen , had al vertraging in Amsterdam , daardoor bijma te laat in vliegtuig Colombo , was de laatste , deuren gingen al bijna dicht,, ik heb geen bagage. Staat nog inl Engeland. Komt hoop ik wel hier. vandaag rok en shirt gekocht en internet kaart , maar tiis niet handig typen op iPhone,.

Mensen zijn zo lief hier, bewoners ook , heb er al veel geknuffeld

Batterij is bijna leeg , alles zit in de koffer ook de opladers

tis ontzettend warm hier moet even wennen .

heb een prachtig huisje en de kok maakt lekkere dingen voor mij.

morgen ga ik werken in ziekenhuis

nu weten jullie dat ik veilig ben aangekomen na een lange reis. Ik heb al veel opgeschreven omdat dat leuk is voor later en om te delen met jullie. Ik ga hem nu versturen , boor iedereen een dikke tut En veel liefde toegewenst????????????????

Grytsje

Reacties

Reacties

Gerda

Prachtig stukje Grytsje , fijn dat je daar heelhuids bent aangekomen. Het is dus een verrassing wanneer je koffer aan komt, komt vast goed . Geniet geniet. Kijk nu al uit naar de volgende blogs van jou.

Liefs Gerda

Lysbeth

Wat fijn om te horen dat je veilig bent aangekomen! Lekker genieten daar en die koffers komen wel ;)

yolande

Keep up the good spirit. Mooi dat je van de nood een deugd maakt. En al lokale shops bezocht. Fijn dat het al goed voelt x

Alie koster

Lieve grytsje fijn dat je goed bent aangekomen ????
Dikke tuut uit fryslân van alie

Grietje

Blij om te lezen dat je goed bent aangekomen, vervelend dat de koffers er nog niet zijn, maar dat komt vast ook goed. Wat fijn dat je al veel mensen hebt ontmoet en geknuffeld. Ondertussen zelf ook lekker genieten hoor! Ik wens jullie allemaal veel liefs daar!

Katinka

Grysje, wat fijn om je berichten te lezen. Zo kan ik van afstand meegenieten van jouw ervaringen.
Je eerste indruk klinkt goed, erg belangrijk!
Ik ga je zeker volgen, geniet!!

Klaske

Hallo grytsje fijn dat je goed bent aangekomen de koffers komen ook wel niet over in zitten wens je verdervers plezier en wel genieten hoor.
Je zus klaske

Geert

Ik ben trots op mijn moeder. Ik ben heel blij en gerust dat ze het veilig gehaald heeft. Ik zal alles gaan lezen. Mama kan mooi schrijven. Inspirerende verhalen. Het komt daar al helemaal goed. We hebben veel bewondering voor je goede daad en inzet. Mama's koffers zijn vast in goede handen.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!