Sri-Lanka-wereldreis.reismee.nl

21 juli 16

21 juli 16

Vanmorgen in het ziekenhuis. Er zijn nu 6 patiënten. Zondag gaan twee dames waarschijnlijk weer terug naar huis.

De mandalas bevallen goed. Ik heb vanmiddag nieuwe kleurtjes gebracht, en wasco. De kleuren die ze hadden was waarschijnlijk waterpastel kleurpotloden. Ik had deze meegenomen, is niet zo handig hier. Gelukkig ook veel wasco meegenomen en gewone kleurpotloden.

Vandaag een mail gehad , van mr Janaka. Ik ben uitgenodigd door hem, om samen met Els en waarschijnlijk Nilanthe en Suramya, tijdens een diner te praten over wat we allemaal kunnen doen.

.Vanmiddag heb ik de lunch afgezegd, ik had nog zoveel fruit, deels gekregen . Ik wilde dit eerst opmaken. Ik geloof dat ze het vreemd vinden. Maar ik wil niks weggooien, en een fruitmaaltijd is ook lekker. Daarna gerust, ik wilde wat tijd alleen zijn. En ben pas om drie uur naar voren gegaan.

Ik heb wat problemen, met de reis met me mee blog. Ik heb nu 50 volgers ondertussen. En ik wilde vandaag graag dhr. van der Hoorn toevoegen, maar dit is me niet gelukt. Ik heb een mailtje gestuurd naar het bedrijf die dit regelt. Ik hoop dat ik morgen iets meer kan doen.

Vanmiddag een prachtige foto van Els gemaakt, ze ging wandelen met een man vanuit het handicap huis. Zij is nu druk bezig met muziek, in dementiahouse. Ze doet het op haar eigen wijze. Mooi dat we zo ieder op zijn eigen manier bezig is.

Vandaag weer een prachtige rondleiding gegeven. Vanmiddag kwam familie Oudevoshaar uit Almelo langs

Vandaag werd ik door papa Oudevaar er op gewezen dat ik meer aan mezelf moest denken. Hij kon zien dat ik moe was. Soms heb je iemand nodig om je er op te wijzen dat je rustiger aan moet doen.

Ik heb daarna bedacht om Lucien is een taxi meneer die hier woont te mailen. Om te overleggen en om iets te ondernemen.

Ik voel me zo verantwoordelijk , ook omdat ik gesponserd ben door jullie, en omdat ik het zo graag doe.

Ik heb de mail van Roelie uitgeprint, hier staan wat oefeningen en tips in welke ik morgen kan gebruiken tijdens de gym.

En nog wat liedjes teksten opgeschreven Heb tot 19.00 doorgewerkt. En toen was ik er klaar mee.

Thuis gegeten, gedoucht , en gemediteerd . Heerlijk in bed wel vroeg maar ik heb de rust nodig.

Eliza.

Reacties

Reacties

Geert Leystra

Gefeliciteerd met je eerste 50 folders. Ik mis geen verhaal.

Geert Leystra

Ik bedoel volgers. Geen folders

Alie

Ja dat heb je met mensen met een groot hart.
Pas maar goed op jezelf lieve Grytsje!

Gatske

Hoi Eliza,
Moai dat der op dij past wurd, dat der sjoen wurd datst wurch bist.Ik hie sa al it gefoel, Eliza tinkt net echt om har sels, sa giet dat soms as't ergens fol fan bist.
Alles watst der dochst is mei nommen mar do bist ek net fan stiel. Ik tink ek dat de waarmte fan dij nimt, dat ha wij hjir al nei in pear waarme dagen.
It wurd sa al myn gewoante jûns as ik de kompjûter iepenje, earst even sjen wat Grytsje te fertellen hat.
Ik krige foto's fan myn soan die mei twa lytse bern mei fakânsje yn Ommen sit en dan die fan dij yn Sri Lanka,leuk is dat, mar wol in wrâld fan ferskil.
Groetnis fan Gatske en oant moarn.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!